BrindisiPanduan platform angkat keretapiIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

  • masa pelepasan:2024-04-17 21:34:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:545
  • Penerangan pantas:

    Brindisi,Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.Di atas adalah apa yang

Kandungan artikel

Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

BrindisiKesempatan persekitaran suhu rendah pada minyak hidraulik, dan diesel lif hidraulik. Sistem tarik dan lepas kaki angkat dan tindakan angkat, membunuh, dan teleskop operasi berat semua dihantar oleh minyak hidraulik sebagai medium kerja. Viskositi minyak hidraulik adalah penting. Jika viskositi terlalu tinggi, tahan tegangan dalaman sistem meningkat, kehilangan tekanan meningkat, suhu minyak meningkat terlalu cepat, dan operasi tertinggal; Viskositi terlalu rendah,BrindisiPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, efisiensi volumetrik pompa rendah, prestasi rendah, dan resistensi sentuhan antara komponen meningkat. Viskositi minyak hidraulik berbeza dengan suhu kerja, jadi perhatian istimewa perlu diberikan bila memilih minyak hidraulik suhu rendah.

Apabila memasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

AgbovilleMenyesuaikan unit kuasa.

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.


BrindisiPanduan platform angkat keretapiIa membawa lebih dari sekadar kepantasan



Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Apabila platform tidak berfungsi atau tidak berfungsi, staf penyelamatan patut diberitahu segera untuk perbaikan. Jika bahaya atau kegagalan mekanik berpotensi ditemui, penggunaan patut dihentikan segera, bekalan kuasa utama bilik mesin patut dihentikan dan jabatan pengurusan patut dilaporkan. Ia hanya boleh digunakan selepas perbaikan dan pemeriksaan terperinci.

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

Harga yang adilApabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik penutup penapis, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan,BrindisiPlatform penunggang jenis trek panduan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari


BrindisiPanduan platform angkat keretapiIa membawa lebih dari sekadar kepantasan



Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat,BrindisiLif yang diletak dalam kereta aliuminum., tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

Selamat datang panggilanTahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan

Platform penunggang lengan mengangkat produk bentuk Platform penunggang lengan penunggang operasi platform ketinggian tinggi putaran darjah tanpa bekalan kuasa luar boleh bekerja melalui halangan, mengangkat dengan lancar dan selamat. Platform penunggang lengan lengan lengan mengadopsi lengan kerja lengan lengan lengan, dan skop dan ruang operasi tidak terkesan.

[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin


AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat BrindisiPanduan platform angkat keretapiIa membawa lebih dari sekadar kepantasan memberi anda BrindisiPanduan platform angkat keretapiIa membawa lebih dari sekadar kepantasan oleh syarikat kami, perkhidmatan BrindisiPanduan platform angkat keretapiIa membawa lebih dari sekadar kepantasan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BrindisiPanduan platform angkat keretapiIa membawa lebih dari sekadar kepantasan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BrindisiPanduan platform angkat keretapiIa membawa lebih dari sekadar kepantasan. BrindisiPanduan platform angkat keretapiIa membawa lebih dari sekadar kepantasan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BrindisiPanduan platform angkat keretapiIa membawa lebih dari sekadar kepantasan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!