PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakApa kesalahannya?

  • masa pelepasan:2024-04-17 20:18:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:270
  • Penerangan pantas:

    Perugia,Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.Kegagalan atau gagal m

Kandungan artikel

Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

PerugiaKadang-kadang, semasa proses menyesuaikan tetapan peralatan oleh diri sendiri, jika terdapat ralat dalam operasi, ia boleh mempunyai kesan pada platform angkat tetap, yang menyebabkan tekanan berlebihan. Peranti anti letupan akan terperangkap menggunakan seluruh sistem hidraulik, dan peralatan tidak akan lagi ditekan. Selepas peralatan dibeli dan digunakan, disebabkan penggunaan yang salah, penuaan, dan tanah, mungkin ada fenomena untuk memperlambat kelajuan platform angkat tetap.

The wear rate is fast, and due to factors such as processing, assembly, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

Bandar ShunhuaPenjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri syarikat,PerugiaJembatan naik bimbit, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu


PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakApa kesalahannya?



Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

Pemandu dilarang meninggalkan kedudukan mereka, memadam atau memperbaiki platform semasa bekerja. Selepas selesai kerja, pemandu patut matikan bekalan kuasa, kunci cakera sebelum meninggalkan kedudukan, dan isi rekod penyerahan.

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

sumberTahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.


PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakApa kesalahannya?



Apabila memasang, nyahpasang,PerugiaPlatform mengangkat selai aluminium 8-meter, dan menyesuaikan mekanisme putaran,PerugiaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

Tanda kualiti tinggiJika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Platform penangkapan jenis garpu gunting adalah sesuai untuk operasi terus-menerus ketinggian tinggi di terminal lapangan terbang, perbaikan pesawat, stesen, dermaga, pusat belanja, tempat sukan, ciri-ciri kediaman, kilang dan workshop tambang, dan kawasan besar lain.

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

PerugiaPeribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Selepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, apa prinsip platform angkat alium alium? Berikutnya

AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • KemonaJembatan boarding mudahStatus diagnosis kesalahan pergerakan

    KemonaJembatan boarding mudahStatus diagnosis kesalahan pergerakan

  • KemonaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memilih padang filem

    KemonaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memilih padang filem

  • KemonaHydraulic fully automatic plate rolling machinePengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

    KemonaHydraulic fully automatic plate rolling machinePengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

  • LucknowHarga pengubah terbenam minyakBentuk kesalahan kawalan semasa penggunaan

    LucknowHarga pengubah terbenam minyakBentuk kesalahan kawalan semasa penggunaan

  • OberhausenJenis tetap platform angkat hidraulikSaranan Rumah

    OberhausenJenis tetap platform angkat hidraulikSaranan Rumah

  • OberhausenJembatan penerbangan hidraulik bergerakMemudaratkan tubuh manusia

    OberhausenJembatan penerbangan hidraulik bergerakMemudaratkan tubuh manusia

  • HainanJembatan boarding platformPetikan Berita

    HainanJembatan boarding platformPetikan Berita

  • HainanPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengapa ia ditetapkan sebagai bahan stent jantung

    HainanPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengapa ia ditetapkan sebagai bahan stent jantung

  • segera:Peringatan: Maklumat PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakApa kesalahannya? memberi anda PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakApa kesalahannya? oleh syarikat kami, perkhidmatan PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakApa kesalahannya? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakApa kesalahannya?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakApa kesalahannya?. PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakApa kesalahannya? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakApa kesalahannya?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!