TorinoHarga untuk membuka jembatan naik bimbitTerdapat beberapa jenis cara memilih

  • masa pelepasan:2024-04-17 19:24:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:503
  • Penerangan pantas:

    Torino,Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut

Kandungan artikel

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

TorinoCilinder minyak berfungsi berat dilengkapi dengan valv anti letupan, yang boleh menghalang platform angkat jatuh dengan cepat apabila paip minyak meletup.

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

HongwonBersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu


TorinoHarga untuk membuka jembatan naik bimbitTerdapat beberapa jenis cara memilih



Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

Berat platform angkat juga perlu diharapkan dan tidak ditentukan secara buta. Jika berat barang yang dibawa oleh platform angkat kereta api Dongguan adalah lebih besar daripada kapasitas muatan bernilai lif, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Konsultasi bebasUntuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali,TorinoPlatform angkat bergerak sendiri, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

PenawaranPlatform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Apabila platform hidraulik listrik ditangkap, papan ibu naik ke tinggi tertentu, dan piring bibir terbuka perlahan-lahan, kemudian turun ke belakang kereta. Pada masa yang sama, pembatasan hanya akan menggantung trak untuk mencegah forklift jatuh secara tidak sengaja semasa memuatkan.

Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.

TorinoPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih,TorinoPlatform penangkapan trek, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu,TorinoPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak kereta, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.


AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • hebronHarga pengubah jenis kering 2000kVABetapa besarnya pasaran

    hebronHarga pengubah jenis kering 2000kVABetapa besarnya pasaran

  • LondonPlatform penangkapan hidraulik tersendiriEnsiklopedia kaedah pengukuran panjang

    LondonPlatform penangkapan hidraulik tersendiriEnsiklopedia kaedah pengukuran panjang

  • LondonJembatan boarding bergerakKaedah pengesanan dan kaedah kawalan

    LondonJembatan boarding bergerakKaedah pengesanan dan kaedah kawalan

  • FengnanPaksi mendaki hidraulik tetapApa yang perlu diberi perhatian ketika profesional

    FengnanPaksi mendaki hidraulik tetapApa yang perlu diberi perhatian ketika profesional

  • FengnanPlatform angkat gerak garpu guntingAnalisis kesan cabutan kosong

    FengnanPlatform angkat gerak garpu guntingAnalisis kesan cabutan kosong

  • FengnanPlatform penangkapan utama tahapCadangan jenama industri

    FengnanPlatform penangkapan utama tahapCadangan jenama industri

  • YattahHarga pengubah jenis kering 2500Cara mengenal pasti barang palsu

    YattahHarga pengubah jenis kering 2500Cara mengenal pasti barang palsu

  • AgneznoPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamApa prestasi yang unggul

    AgneznoPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamApa prestasi yang unggul

  • segera:Peringatan: Maklumat TorinoHarga untuk membuka jembatan naik bimbitTerdapat beberapa jenis cara memilih memberi anda TorinoHarga untuk membuka jembatan naik bimbitTerdapat beberapa jenis cara memilih oleh syarikat kami, perkhidmatan TorinoHarga untuk membuka jembatan naik bimbitTerdapat beberapa jenis cara memilih dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TorinoHarga untuk membuka jembatan naik bimbitTerdapat beberapa jenis cara memilih, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TorinoHarga untuk membuka jembatan naik bimbitTerdapat beberapa jenis cara memilih. TorinoHarga untuk membuka jembatan naik bimbitTerdapat beberapa jenis cara memilih di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TorinoHarga untuk membuka jembatan naik bimbitTerdapat beberapa jenis cara memilih, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!