PesakiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriMasalah apa yang harus diberi perhatian sema

  • masa pelepasan:2024-04-17 12:55:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:436
  • Penerangan pantas:

    Pesaki,Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargoMenggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang

Kandungan artikel

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

Pesaki Platform angkat mengadopsi mekanisme angkat yang sepenuhnya hidraulik, yang boleh beroperasi di dalam balet platform dan pada tubuh lif. Tangan kerja platform angkat boleh putar darjah. Sistem hidraulik dilengkapi dengan valv tahan letupan keselamatan untuk mencegah paip minyak minyak bom utama meletup. Kaki hidraulik dilengkapi dengan peranti kunci hidraulik untuk mencegah silinder minyak kaki dari menarik kembali. Sistem hidraulik dilengkapi dengan peranti perlindungan automatik overload platform, Untuk memastikan keselamatan operator, setiap seksyen lengan kerja di platform dilengkapi dengan peranti had keselamatan. Segel sistem hidraulik di platform adalah semua marka rumah dan asing yang dikenali, dan kuasa seluruh kenderaan adalah enjin diesel dengan bekalan kuasa sendiri. Sumber kuasa juga boleh digunakan. Platform angkat hidraulik dilengkapi dengan peranti kecemasan untuk menurunkan kuasa dalam kes kehabisan kuasa. Produk platform angkat lengan kali boleh juga menggunakan motor kuasa Hz, V, dan kuasa dua enjin diesel.

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

BloemfonteinApabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka,PesakiLarge fixed lifting platform, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.


PesakiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli



Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Apa perbezaan antara platform angkat hidraulik keretapi panduan dan lif& mdash;& mdash; Lif bergantung pada mesin traksi untuk menarik tali wayar besi untuk memandu kereta untuk mencapai fungsi angkat. Keuntungan adalah indah dan cepat, tetapi kelemahan adalah bahaya keselamatan. Ia diperlukan untuk menyimpan peralatan untuk mencegah tali wayar besi daripada tua, pecah, dan kereta daripada jatuh secara langsung. Walaupun peralatan perlindungan dipasang, ia juga boleh menakutkan penumpang di dalam kereta.

Menangkat dan menurunkan

Fokus pada PembangunanLaras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.


PesakiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli



Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Pengurangan?Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Selepas kelajuan platform angkat tetap memperlambat pertimbangkan faktor aliran minyak hidraulik dahulu. Ini peringatan: faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk saluran paip hidraulik, valv hidraulik, pompa minyak hidraulik, peranti kawalan kelajuan motor elektrik, dll. Tombol overflow platform penangkapan hidraulik tidak boleh disesuaikan sendiri. Jika ada masalah, sila berkomunikasi dengan penghasil platform penangkapan tetap dalam masa yang tepat untuk mengelakkan kerugian ekonomi yang tidak perlu.

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Pengetahuan platform angkat tekanan terutama dalam operasi tinggi barang.

PesakiJika ada kerosakan semasa lif, jembatan naik, lif bimbit dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng, bekerjasama dan bernegosiasi, dan mencari pembangunan umum. Penjagaan dan pemeliharaan berikut diperlukan untuk lift kargo: Penjagaan dan pemeliharaan: Penjagaan dan pemeliharaan seharusnya dilakukan oleh operator peralatan atau pegawai masa penuh unit operasi. Unit pemeliharaan dan pemeliharaan peralatan bertanggungjawab untuk mengawasi dan mengkaji kandungan pemeliharaan. Kandungan utama pemeliharaan dan pemeliharaan adalah ringkasan sebagai berikut: " Cross operation method; ": Bersihkan,PesakiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, ketat, lembut, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, periksa semua bahagian dan komponen peralatan untuk memastikan mereka normal. Laksanakan minyak dengan lembut menurut peraturan, perhatikan bunyi operasi mekanik, dan melakukan kerja yang baik dalam membersihkan dan menyerahkan untuk mencapai tujuan penampilan bersih dan operasi normal peralatan. Pertahanan dan menyerahkan rekod patut dibuat dalam bentuk tetap dan digunakan untuk pengurusan


AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • ChamberleyPlatform mengangkat tali aluminumTahap pembezaan produk dalam industri adalah kecil

    ChamberleyPlatform mengangkat tali aluminumTahap pembezaan produk dalam industri adalah kecil

  • ChamberleyLift mini rumah Lift rumah kecilPasaran yang stabil

    ChamberleyLift mini rumah Lift rumah kecilPasaran yang stabil

  • MysoreKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

    MysoreKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

  • ClevelandPlatform angkat elektrikPengenalan spesifikasi penggunaan

    ClevelandPlatform angkat elektrikPengenalan spesifikasi penggunaan

  • ClevelandPembuat jambatan naik automobileMengapa mudah pecah

    ClevelandPembuat jambatan naik automobileMengapa mudah pecah

  • BielefeldJembatan naik mudahPasaran bergolak

    BielefeldJembatan naik mudahPasaran bergolak

  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • segera:Peringatan: Maklumat PesakiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriMasalah apa yang harus diberi perhatian sema memberi anda PesakiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriMasalah apa yang harus diberi perhatian sema oleh syarikat kami, perkhidmatan PesakiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriMasalah apa yang harus diberi perhatian sema dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PesakiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriMasalah apa yang harus diberi perhatian sema, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PesakiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriMasalah apa yang harus diberi perhatian sema. PesakiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriMasalah apa yang harus diberi perhatian sema di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PesakiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriMasalah apa yang harus diberi perhatian sema, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!