AjakshoPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel

  • masa pelepasan:2024-04-17 12:15:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:462
  • Penerangan pantas:

    Ajaksho,Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang

Kandungan artikel

Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, ia mesti dibuang dengan segera.

AjakshoPeralatan bekalan ekonomi dan praktik yang ideal yang boleh menggantikan lif di lantai bawah. Lif kargo hidraulik mengatasi graviti terbatas lif biasa dan boleh berat sehingga puluhan ton hingga hampir ton barang. Penjagaan mudah dan selesa, dan pemasangan lebih selesa daripada tangga kargo biasa.

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

OroszlanyLif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius penyelesaian akan ditetapkan,AjakshoPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasa, dan keputusan akan dikons

Sirkuit sistem pertukaran frekuensi lif konstruksi adalah kebanyakan terdiri dari dua bahagian: sirkuit utama dan sirkuit. Sirkuit utama terdiri terutamanya dari bangunan lift kargo yang mengangkat (di hadapan ini disebut sebagai lift kargo yang mengangkat) dipandu oleh penyesuaian yang lebih kompleks. Sebelum pemasangan, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk, dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm, setiap roda menekan sepatutnya menekan pada belakang rak. Gerakkan setiap badan roda dengan tangan untuk memeriksa jika ia menekan secara serentak ke belakang gigi. Sama seperti, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan, ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.


AjakshoPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran



Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Pada zaman modern platform angkat adalah produk alternatif untuk pelukis lengan. Ia boleh melakukan operasi penggantian atau melintasi halangan semasa operasi. Yang lebih pelik ialah ia boleh melakukan beberapa titik kerja di lokasi berat, putar dalam semua arah semasa penggunaan,AjakshoSelf propelled mobile lifting platform, dan mempunyai muatan berat. Ia boleh digunakan untuk dua atau lebih orang yang bekerja pada masa yang sama, dan juga boleh membawa peralatan tertentu di at a s. Mobiliti yang hebat dan putaran yang lebih sesuai. It also has a beautiful appearance

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Produsi keselamatanSemak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Tahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel


AjakshoPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran



Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

rancanganWhen installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

Platform angkat elektrik mengadopsi stesen pam kualiti tinggi, memastikan angkat barang yang stabil dan kuat; Mengadopsi desain garpu anti merah jambu, dengan hub yang direka sendiri, sistem hidraulik yang dilengkapi dengan valv keselamatan untuk mencegah operasi muatan berlebihan, dan valv aliran untuk menyesuaikan kelajuan turun; Terdapat tali keselamatan aluminium selai di bawah countertop,AjakshoPanduan platform angkat menegak keretapi, yang secara automatik berhenti apabila menghadapi halangan apabila turun, memastikan keselamatan;

Menangkat dan menurunkan

AjakshoPeribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Lift hidraulik keempat tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan shaft, dan kereta lift boleh lebih besar. Tahap penunggang lima boleh menyediakan struktur besi terkait dengan bertahun-tahun pengalaman di China, cepat dan selamat.


AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • TerniPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah daya penggerak pasaran yang san

    TerniPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah daya penggerak pasaran yang san

  • TerniLift bender tahapPrinsip asas permukaan pengeluaran dan pemprosesan

    TerniLift bender tahapPrinsip asas permukaan pengeluaran dan pemprosesan

  • ChandigarhKapansansi kuasa pengubahAnalisis keupayaan anti-keletihan

    ChandigarhKapansansi kuasa pengubahAnalisis keupayaan anti-keletihan

  • kerbauPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan da

    kerbauPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan da

  • kerbauMaintenance of boarding bridgeMeningkatkan keupayaan inovasi produk

    kerbauMaintenance of boarding bridgeMeningkatkan keupayaan inovasi produk

  • TurkwanJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiApa yang harus saya perhatikan semasa memasang

    TurkwanJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiApa yang harus saya perhatikan semasa memasang

  • TurkwanPlatform mengangkat pelukisPengenalan situasi pembukaan penggunaan

    TurkwanPlatform mengangkat pelukisPengenalan situasi pembukaan penggunaan

  • TurkwanLift elektrik tahapBahagian yang dipakai

    TurkwanLift elektrik tahapBahagian yang dipakai

  • segera:Peringatan: Maklumat AjakshoPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel memberi anda AjakshoPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel oleh syarikat kami, perkhidmatan AjakshoPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AjakshoPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AjakshoPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel. AjakshoPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AjakshoPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengel, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!