MingshanPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKesan sesak

  • masa pelepasan:2024-04-15 20:45:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:501
  • Penerangan pantas:

    Mingshan,Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi,MingshanPlatform jenis lifting platform, bahan yang digunakan mesti ditempat

Kandungan artikel

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi,MingshanPlatform jenis lifting platform, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

MingshanPlatform penangkapan hidraulik keretapi panduan adalah peralatan platform yang muncul pada tahun-tahun terakhir. Karakteristik utamanya adalah berat besar, penggunaan luas, dan prestasi keselamatan tinggi. Peralatan ini mempunyai sistem hidraulik, yang memandu rantai untuk berputar, mencapai masalah penangkapan platform.

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

DededoSemak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan


MingshanPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKesan sesak



Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

Komponen dan sistem lif kargo yang mengangkat mesti dibersihkan semasa proses pemprosesan dan pemasangan. Semasa pemprosesan dan pembuatan komponen, setiap proses mesti membersihkan dan menghapuskan bahan-bahan tersisa semasa pemprosesan; Komponen mesti dibersihkan sebelum pengumpulan, dan pembersihan dan pemeriksaan ketat mesti dilakukan selepas pengumpulan; Selepas membuang bahan-bahan mencemar seperti burrs dan penywelding slag, tangki minyak dan saluran paip perlu dipilih untuk membuang oksid permukaan; Lakukan pemadaman siklik pada sistem hidraulik yang dipasang awalnya, dan tindakan anti slip mesti diambil.

Jumlah jaminan kualitiCheck the welding condition of the connection point and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min,MingshanPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiri, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?


MingshanPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKesan sesak



Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Test methodApabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Viskositi adalah indikator penting minyak hidraulik dengan viskositi yang sesuai dan prestasi suhu viskositi yang baik untuk memastikan transmisi kuasa yang tepat dan sensitif dalam syarat mengubah suhu kerja, dan untuk memastikan operasi normal komponen hidraulik. Apabila viskositi terlalu rendah, ia mudah menyebabkan kebocoran sistem hidraulik dan mencegah sistem hidraulik bekerja dengan betul.

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

MingshanPemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat,MingshanJambatan naik bimbit 8 ton, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?


AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat MingshanPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKesan sesak memberi anda MingshanPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKesan sesak oleh syarikat kami, perkhidmatan MingshanPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKesan sesak dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MingshanPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKesan sesak, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MingshanPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKesan sesak. MingshanPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKesan sesak di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MingshanPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKesan sesak, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!