Koeln-NippesJembatan naik bimbit hidraulikProses dan keperluan analisis dan reka bentuk

  • masa pelepasan:2024-04-17 17:47:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:403
  • Penerangan pantas:

    Koeln-Nippes,Sebelum memuatkan, membuang, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memas

Kandungan artikel

Sebelum memuatkan, membuang, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi di jambatan papan patut terikat dengan kuat pada kereta.

Kedua-dua mengangkat elektrik dan mengangkat manual dan menurunkan menggunakan suis pompa manual untuk kembali.

Koeln-NippesFungsi: Memuatkan yang sesuai, kestabilan yang kuat, dan biaya perbaikan yang rendah. Sesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan kadang-kadang dengan lalu lintas relatif sibuk. Loading and unloading channels, fixed hydraulic boarding bridge lifting channels, unloading channels: anti slip equipment: This equipment is welded from steel plates, and the fixed hydraulic boarding bridge can effectively achieve anti slip function, safe and reliable. Jembatan boarding hidraulik yang dihasilkan oleh syarikat adalah jualan terbaik di kawasan seperti negara. Sama ada mereka adalah produk independen atau agensi, mereka kini telah mencapai gred atas diantara produk negara yang sama. Jembatan boarding hidraulik tetap dalam dipercayai dan disokong oleh kilang pemprosesan makanan. Dengan bertahun-tahun pengalaman dalam menghasilkan dan mengedarkan produk mekanik, jembatan boarding hidraulik tetap tersedia bagi anda untuk memilih. kilang bridge boarding profesional menjamin keselamatan transaksi dan jauh dari profesi yang sama.

Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan, pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.

BosasoIa tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.

It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan forklift (shè bè i) ditetapkan di platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, ia tidak akan mengangkat. Alasan utama adalah bahawa setiap jambatan pengangkutan sering mempunyai kapasitas kargo nilai sendiri. Apabila ia dimuatkan dan ditangkap akan ada situasi yang lemah mengangkat atau tidak mampu mengangkat. Oleh itu, ia berkesan untuk memastikan bahawa barang-barang tidak berlebihan dalam perjalanan. Untuk orang-orang yang telah menggunakan produk ini, jembatan boarding hidraulik mungkin diketahui dengan baik. untuk orang-orang di antara kita yang telah mencapai kejayaan mekanik, kegemaran tidak boleh dibatasi dengan produk yang biasa. Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas dalam platforma bekalan dan fasilitas muatan dan muatan bimbit, dan digunakan bersama dengan forklift.

Saiz jambatan pengangkutan tetap ditetapkan pada selang: x mm, saiz bibir: mm, kuasa motor: ./kw, dan saiz peralatan lubang dasar yang diperlukan ialah x x mm. Kapasiti muatan jambatan pengangkutan relatif besar, dan kapasiti muatan piawai ialah ton, ton, dan ton.

Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, ton,Koeln-NippesJembatan naik hidraulik bergerak, dll., ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!

peringkatApabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

Sebelum memuatkan, membuang, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi di jambatan papan patut terikat dengan kuat pada kereta.

Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.


Koeln-NippesJembatan naik bimbit hidraulikProses dan keperluan analisis dan reka bentuk



Bagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang, disebabkan aplikasi yang berbeza dari jambatan naik dibandingkan dengan peranti platform lain yang memuatkan, kehidupan perkhidmatan jambatan naik telah dikurangi.

Keperlukan piawaiUntuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.

Aplikasi jambatan penerbangan hidraulik tetap: Produk boleh digunakan secara luas di pelabuhan, platform, gudang, dan tempat lain mengikut keperluan pengguna yang berbeza. Rancangan khas boleh dibuat dalam terma dimensi luaran, kapasitas pembawa muatan, dan aspek lain. Jembatan penerbangan tetap dipasang di sisi platform kargo, flush dengan tanah dan sisi platform kargo. Dek jambatan jambatan naik tetap boleh menuju ke atas dan ke bawah, dan hujungnya luar boleh lebih tinggi atau lebih rendah dari pesawat platform kargo, menjadikannya sama dengan tinggi kereta. Ada papan balik di atas jambatan, yang secara automatik melekat pada pinggir kereta, memastikan transisi licin antara platform kargo dan kereta.

Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, seperti orang dan Deli

Apabila menggunakan jambatan boarding untuk memuatkan dan memuatkan,Koeln-NippesJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggi, memuatkan dan memuatkan mengikut muatan bernilai dan jangan terlalu berat. Jika berat berlebihan berlaku, ia akan membuat sistem hidraulik berjuang semasa proses angkat, dan bahkan menyebabkan deformasi tubuh silinder hidraulik, yang menyebabkan ruang dan lekasan minyak keluar. Ini memerlukan mencari pembuat profesional untuk penyelamatan,Koeln-NippesJembatan boarding, seperti Mesin Shanghai Niuli. Jika deformasi adalah berat, satu- satunya pilihan adalah untuk menggantikannya dengan satu yang baru.

Press the start button and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, panel depan akan terbuka sepenuhnya.


AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat Koeln-NippesJembatan naik bimbit hidraulikProses dan keperluan analisis dan reka bentuk memberi anda Koeln-NippesJembatan naik bimbit hidraulikProses dan keperluan analisis dan reka bentuk oleh syarikat kami, perkhidmatan Koeln-NippesJembatan naik bimbit hidraulikProses dan keperluan analisis dan reka bentuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Koeln-NippesJembatan naik bimbit hidraulikProses dan keperluan analisis dan reka bentuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Koeln-NippesJembatan naik bimbit hidraulikProses dan keperluan analisis dan reka bentuk. Koeln-NippesJembatan naik bimbit hidraulikProses dan keperluan analisis dan reka bentuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Koeln-NippesJembatan naik bimbit hidraulikProses dan keperluan analisis dan reka bentuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!