torayJembatan boarding tetapPerlu meningkatkan kelambatan

  • masa pelepasan:2024-04-17 18:13:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:587
  • Penerangan pantas:

    toray,Semasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patut dihentikan dan per

Kandungan artikel

Semasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patut dihentikan dan perubahan dinding tanah patut diperhatikan setiap masa. Jika ada fenomena yang tidak normal seperti retak ditemui, pembangunan mesti ditangguhkan dan dilaporkan kepada atasan untuk mengendalikan.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi,torayJembatan naik automatik,torayJembatan naik jenis otomatik, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

torayLangkah-langkah di atas menjelaskan semuanya secara singkat, dan jika ada sebarang keraguan, anda boleh melawat laman web kami untuk belajar lebih banyak.

Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Tingo MariaSebelum menghasilkan jambatan papan, halaman rumah memerlukan lukisan teknikal yang berkaitan. Ini adalah jabatan. Tanpa lukisan teknikal, tiada produk boleh dihasilkan, jadi lukisan adalah jabatan.

Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;


torayJembatan boarding tetapPerlu meningkatkan kelambatan



Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Jembatan boarding tetap mengadopsi pengawal PLC yang boleh diprogram, yang boleh mencapai kecerdasan dan paparan. Pada masa yang sama, sirkuit mudah dan kadar kesilapan rendah. Menurut struktur yang berbeza jambatan papan tetap: jenis garpu gunting (jenis garpu gunting tetap, jenis gerak), jenis silinder, jenis lengan lengan lengan lengan lengan (jenis lengan melipat), jenis silinder minyak lurus atas, lif kargo), peranti angkat kabel hidraulik. Minyak hidraulik membentuk tekanan tertentu dari pompa vane dan penapis minyak, valv arah elektromagnetik anti letupan, valv throttle,torayJembatan penerbangan tetap hidraulik, valv kawalan hidraulik satu arah dan valv keseimbangan memasuki ujung bawah silinder hidraulik, menyebabkan silinder hidraulik bergerak ke atas dan mengangkat objek berat. valv arah elektromagnetik anti letupan di ujung atas silinder kembali ke tangki minyak. Laras tekanan nilai dengan valv keselamatan dan perhatikan pembacaan pada ukuran tekanan.

Jembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.

Pengurusan industriJembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.


torayJembatan boarding tetapPerlu meningkatkan kelambatan



Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan sering

Pelanggan pertamaAlasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Sebagai pemandu digital, motor digunakan secara luas dalam sistem gerak. Banyak pengguna dan rakan-rakan menggunakan lif hidraulik, dan apabila ada demam atau suspek tinggi apabila motor berfungsi, mereka tidak tahu apakah fenomena ini normal. Sebenarnya, tetapi panas adalah normal.

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

torayJembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.

Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiri


AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • MulheimJembatan naik bimbit hidraulikKawalan kualiti

    MulheimJembatan naik bimbit hidraulikKawalan kualiti

  • MulheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCara melakukan rawatan sejuk dengan baik

    MulheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCara melakukan rawatan sejuk dengan baik

  • MulheimLif rumah tingkat duaApa kelebihannya

    MulheimLif rumah tingkat duaApa kelebihannya

  • PimpriIsolation transformer power supplyPrestasi berubah kerana suhu

    PimpriIsolation transformer power supplyPrestasi berubah kerana suhu

  • GraPembuat harga trak angkat hidraulikDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan

    GraPembuat harga trak angkat hidraulikDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan

  • GraJembatan pengangkutan khususApakah piawaian untuk ketebalan

    GraJembatan pengangkutan khususApakah piawaian untuk ketebalan

  • LelystadJembatan naik hidraulik bergerakDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan

    LelystadJembatan naik hidraulik bergerakDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan

  • LelystadPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan ya

    LelystadPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan ya

  • segera:Peringatan: Maklumat torayJembatan boarding tetapPerlu meningkatkan kelambatan memberi anda torayJembatan boarding tetapPerlu meningkatkan kelambatan oleh syarikat kami, perkhidmatan torayJembatan boarding tetapPerlu meningkatkan kelambatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk torayJembatan boarding tetapPerlu meningkatkan kelambatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian torayJembatan boarding tetapPerlu meningkatkan kelambatan. torayJembatan boarding tetapPerlu meningkatkan kelambatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di torayJembatan boarding tetapPerlu meningkatkan kelambatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!