TevesoFixed boarding bridgeProfesion adalah raja

  • masa pelepasan:2024-04-17 17:25:50
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:292
  • Penerangan pantas:

    Teveso,Jembatan naik hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian t

Kandungan artikel

Jembatan naik hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan batch barang, dan operasi orang tunggal boleh mencapai memuatkan dan memuatkan barang cepat. Kurangkan jumlah kerja yang besar, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar bagi perusahaan.

Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi,TevesoPembuat paksi naik,TevesoJembatan pengangkutan bekas, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

TevesoPeranti penghantaran adalah sambungan dan sambungan penghantaran mesin produksi, diantara motor dan mesin yang berfungsi, seperti rantai lif, roda wayar besi, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.

Apabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.

Semasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patut dihentikan, pembangunan mesti ditangguhkan dan dilaporkan kepada atasan untuk mengendalikan.


TevesoFixed boarding bridgeProfesion adalah raja



Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.

Muat dan membuang jembatan bergerak adalah salah satu jenis platform angkat, yang merupakan peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung trak untuk memuatkan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan membuang.

Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.

Cipta kecerdasanSistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.

Jembatan naik adalah sesuai untuk berbagai industri penghasilan; Widely used in processing plants, warehouses, storage yards, ports granaries, and other places with large loading and unloading requirements. Memuatkan peralatan ujian yang membawa, memastikan kualiti dan kuantiti; Operasi praktik seorang diri, menguasai ruang dalam yang kurang, mempertahankan efisiensi tinggi dalam memuatkan dan membuang kargo, hanya memerlukan operasi praktik seorang diri, membuang dan mengumpulkan untuk mengumpulkan ruang dalam yang kurang, dan keuntungan lain.

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.


TevesoFixed boarding bridgeProfesion adalah raja



Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Test methodJembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudang bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat, kecepatan siklus operasi kargo, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo, jambatan penerbangan tetap berkhidmat sebagai jambatan laluan antara garpu dan kereta, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah,TevesoFabrik jambatan penerbangan hidraulik, mencapai muatan dan lepaskan cepat barang dan meningkatkan efisiensi muatan dan lepaskan kargo. Jadi, apa abnormaliti yang boleh dilihat semasa menggunakan jambatan naik bimbit?

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T muatan statik: T, lebar: M, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

TevesoAlasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.

Sambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.


AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • CiHJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapboleh dipercayai

    CiHJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapboleh dipercayai

  • CiHPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriJenama premium

    CiHPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriJenama premium

  • CiHHarga lif bebas halangan menegakPetikan Berita

    CiHHarga lif bebas halangan menegakPetikan Berita

  • PuneHarga pengubah kuasa 1600KVASumber dikurangkan dengan ketara

    PuneHarga pengubah kuasa 1600KVASumber dikurangkan dengan ketara

  • LeverkusenHydraulic lifting platform supplierCara menilai arah tingkah laku

    LeverkusenHydraulic lifting platform supplierCara menilai arah tingkah laku

  • LeverkusenJembatan naik keretaYang lebih penting

    LeverkusenJembatan naik keretaYang lebih penting

  • XinfuJembatan boarding forklift bekasCiri dan skop aplikasi

    XinfuJembatan boarding forklift bekasCiri dan skop aplikasi

  • XinfuPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriPersiapan awal sebelum motivasi

    XinfuPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriPersiapan awal sebelum motivasi

  • segera:Peringatan: Maklumat TevesoFixed boarding bridgeProfesion adalah raja memberi anda TevesoFixed boarding bridgeProfesion adalah raja oleh syarikat kami, perkhidmatan TevesoFixed boarding bridgeProfesion adalah raja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TevesoFixed boarding bridgeProfesion adalah raja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TevesoFixed boarding bridgeProfesion adalah raja. TevesoFixed boarding bridgeProfesion adalah raja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TevesoFixed boarding bridgeProfesion adalah raja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!