MingshanAxle Co., Ltd.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi

  • masa pelepasan:2024-04-17 16:50:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:410
  • Penerangan pantas:

    Mingshan, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. ContohnyaDue to the fact that the boarding bridge

Kandungan artikel
the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations,MingshanTekanan hidraulik bergerak paksi naik, mod pergerakan tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

Apabila ia berkaitan dengan proses produksi jambatan naik bimbit, saya percaya semua orang akan sangat tertarik.

MingshanPompa hidraulik menghasilkan bunyi. When the boarding bridge rises, the hydraulic pump tells the operation that if there is a problem with the gears or bearings of the hydraulic pump, it will also cause resonance in the hydraulic system and generate noise.

Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.

Pelabuhan TolstoyPreventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.

The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

Selamat datang ke produk syarikat kita. dan membandingkan solusi. kemudian, kita telah menentukan bentangan silinder hidraulik lif yang dipandu oleh seluruh silinder hidraulik. Kinematik, analisis dinamik dan rancangan optimizasi mekanik mekanisme mengangkat tali ganda yang dipandu oleh silinder hidraulik menyediakan asas teori dan rancangan optimizasi yang boleh dilakukan untuk mengurangkan lebih lanjut dorongan mekanisme pemotong yang dipandu oleh silinder hidraulik dan meningkatkan kelajuan. Kestabilan jambatan naik.


MingshanAxle Co., Ltd.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi



Kemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.

Rancangan unik; Gongzi” Bingkai besi bentuk boleh menyokong tekanan secara bersamaan, dan membuatnya lebih kuat dan lebih kekal daripada struktur besi saluran lain.

Semasa menggali, jika item tidak dikenali atau situasi tidak terduga ditemui, operasi perlu dihentikan secara tepat masa dan dilaporkan kepada orang yang bertanggung jawab atas jembatan naik hidraulik untuk mengendalikan. Jembatan pengangkutan tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertai dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, membuatnya selesa untuk forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja.

Pengurusan kualiti rantai bekalanTitik lain untuk diperhatikan ialah pemilihan jambatan penerbangan hidraulik tetap juga perlu diperhatikan. Pertama, perlu menjelaskan skop penggunaan jambatan penerbangan hidraulik tetap. Selain itu, kapasitas muatan bernilai jambatan penerbangan hidraulik tetap dan keadaan persekitaran di mana mereka digunakan juga perlu dipertimbangkan. Kedua, melakukan kajian pasar yang cukup di hadapan, memilih penghasil tanda lama jambatan naik, dan menggabungkan kemampuan perkhidmatan penghasil dan selepas jualan. Selagi platform angkat mempunyai kualiti peralatan yang baik, prestasi lengkap, dan peralatan keselamatan lengkap, ia boleh dianggap dengan harga yang besar.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?


MingshanAxle Co., Ltd.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi



Perrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.

peringkatJembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas,MingshanJembatan penerbangan hidraulik bergerak, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

Kost rendah dan kadar kegagalan rendah jambatan naik: Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan ke aras rendah. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun, ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil jambatan naik

MingshanApabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

Setiap perusahaan mempunyai persekitaran kerja yang sesuai untuk setiap perusahaan, jadi keperluan untuk naik jambatan juga berbeza. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah muatan kargo dan muatan peralatan bantuan yang digunakan bersama dengan forklift. Oleh itu, sebelum bekerja sama, penting untuk menjelaskan persekitaran kerja dan suhu jembatan pengangkutan suai anda. Hanya dengan cara ini pembuat paksi boleh menyesuaikan paksi mengikut keperluan pelanggan.


AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • LinfenJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    LinfenJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • LinfenPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBahan apa yang sering digunakan dalam perlin

    LinfenPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBahan apa yang sering digunakan dalam perlin

  • LinfenFully automatic reclaimer3 cara untuk membantu anda menganalisis

    LinfenFully automatic reclaimer3 cara untuk membantu anda menganalisis

  • AhmadabadHarga pengubah kuasaKetahui potensi pasaran

    AhmadabadHarga pengubah kuasaKetahui potensi pasaran

  • Fort WorthHydraulic guide rail lifting platformTafsiran dan pemerhatian

    Fort WorthHydraulic guide rail lifting platformTafsiran dan pemerhatian

  • Fort WorthJembatan naik hidraulik tetapDi manakah nilai penggunaan

    Fort WorthJembatan naik hidraulik tetapDi manakah nilai penggunaan

  • JiuyuanJembatan boardingPiawaian dilaksanakan

    JiuyuanJembatan boardingPiawaian dilaksanakan

  • JiuyuanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriCara pencapaian

    JiuyuanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriCara pencapaian

  • segera:Peringatan: Maklumat MingshanAxle Co., Ltd.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi memberi anda MingshanAxle Co., Ltd.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan MingshanAxle Co., Ltd.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MingshanAxle Co., Ltd.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MingshanAxle Co., Ltd.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi. MingshanAxle Co., Ltd.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MingshanAxle Co., Ltd.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!