BinningenMaintenance of box transformerSoalan Lazim

  • masa pelepasan:2024-04-17 19:34:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:429
  • Penerangan pantas:

    Binningen,Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh ud

Kandungan artikel

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

BinningenUntuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik,BinningenPengubah jenis kering 630kVA, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

SalamSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih,BinningenPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnya, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.


BinningenMaintenance of box transformerSoalan Lazim



Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya,BinningenAdakah pengubah jenis kering mempunyai peminat, untuk beban tertentu, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

rancanganSebab penyegelan yang buruk jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Pengubah kuasa


BinningenMaintenance of box transformerSoalan Lazim



Kilang pengubah kuasa

Test methodPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Operasi pengubah tenggelam minyak

BinningenPengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • Bayt ImmarHarga pengubah jenis kotak 250kVAKesan terhadap kehidupan

    Bayt ImmarHarga pengubah jenis kotak 250kVAKesan terhadap kehidupan

  • SzarvasliftPengilang profesional memberitahu anda cara memilih

    SzarvasliftPengilang profesional memberitahu anda cara memilih

  • SzarvasJembatan naik bimbit hidraulikKeberkesanan produktiviti

    SzarvasJembatan naik bimbit hidraulikKeberkesanan produktiviti

  • XuanhuaBridge Mobile Boarding BridgePeneraju industri

    XuanhuaBridge Mobile Boarding BridgePeneraju industri

  • XuanhuaPlatform lif sumbangan aluminumApakah peranan kelebihan

    XuanhuaPlatform lif sumbangan aluminumApakah peranan kelebihan

  • XuanhuaVilla Home Elevator CostPemantauan pasaran dan analisis pembangunan

    XuanhuaVilla Home Elevator CostPemantauan pasaran dan analisis pembangunan

  • Abu DisHarga pengubah jenis kotak 50 KVAPanduan pemasangan dan penyingkiran

    Abu DisHarga pengubah jenis kotak 50 KVAPanduan pemasangan dan penyingkiran

  • Florencelift hidraulikKeunikan negara

    Florencelift hidraulikKeunikan negara

  • segera:Peringatan: Maklumat BinningenMaintenance of box transformerSoalan Lazim memberi anda BinningenMaintenance of box transformerSoalan Lazim oleh syarikat kami, perkhidmatan BinningenMaintenance of box transformerSoalan Lazim dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BinningenMaintenance of box transformerSoalan Lazim, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BinningenMaintenance of box transformerSoalan Lazim. BinningenMaintenance of box transformerSoalan Lazim di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BinningenMaintenance of box transformerSoalan Lazim, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!