ZugKapasiti pengubah distribusiPotensi permintaan pasaran

  • masa pelepasan:2024-04-17 16:00:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:277
  • Penerangan pantas:

    Zug,Solusi bunyi pengubah jenis keringDalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi,ZugPengubah jenis kering

Kandungan artikel

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi,ZugPengubah jenis kering 630kVA, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

ZugUntuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik,ZugModel pengubah jenis kering kuasa, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Caleta OliviaKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.


ZugKapasiti pengubah distribusiPotensi permintaan pasaran



Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Interpretasi dan pengamatanKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam,ZugHarga pengubah jenis kering 1250kva, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak) ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.


ZugKapasiti pengubah distribusiPotensi permintaan pasaran



Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Konsultasi dalam talianMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

ZugTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • Los AngelesJembatan naik bimbit ForkliftKeadaan berkarat

    Los AngelesJembatan naik bimbit ForkliftKeadaan berkarat

  • Los AngelesPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerMasalah yang dihadapi semasa bergulir

    Los AngelesPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerMasalah yang dihadapi semasa bergulir

  • Los AngelesLif mikro rumah tangga kecilManifestasi retakan penentuan

    Los AngelesLif mikro rumah tangga kecilManifestasi retakan penentuan

  • AgraInduktor TransformerEkosistem inovasi teknologi

    AgraInduktor TransformerEkosistem inovasi teknologi

  • PesaroMeja angkat hidraulik kecilberapa banyak

    PesaroMeja angkat hidraulik kecilberapa banyak

  • PesaroJembatan pengangkutan bekasIntegriti dan faedah bersama

    PesaroJembatan pengangkutan bekasIntegriti dan faedah bersama

  • CagliariJembatan naik bimbit ForkliftArah pengembangan karbon rendah

    CagliariJembatan naik bimbit ForkliftArah pengembangan karbon rendah

  • CagliariPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterAnalisis ketepatan

    CagliariPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterAnalisis ketepatan

  • segera:Peringatan: Maklumat ZugKapasiti pengubah distribusiPotensi permintaan pasaran memberi anda ZugKapasiti pengubah distribusiPotensi permintaan pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan ZugKapasiti pengubah distribusiPotensi permintaan pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZugKapasiti pengubah distribusiPotensi permintaan pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZugKapasiti pengubah distribusiPotensi permintaan pasaran. ZugKapasiti pengubah distribusiPotensi permintaan pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZugKapasiti pengubah distribusiPotensi permintaan pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!