ZvolenTanda pengubah jenis keringIndustri mendapat faedah daripada sokongan dasar

  • masa pelepasan:2022-05-09 19:13:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:71
  • Penerangan pantas:

    Zvolen,Dalam kes operasi pengubah jenis kering, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada m

Kandungan artikel

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan,ZvolenBerapa harga pengubah 1000 KVA, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

ZvolenBeberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

JemberApabila meninggalkan kilang,ZvolenItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyak, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Pembuat pengubah jenis kering


ZvolenTanda pengubah jenis keringIndustri mendapat faedah daripada sokongan dasar



Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Therefore pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Kualiti yang hebatSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar,ZvolenKeuntungan pengubah tenggelam minyak, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

ZvolenPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • MaceTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPengedaran borong

    MaceTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPengedaran borong

  • MacePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang di

    MacePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang di

  • EsparzaKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakProses pembuatan

    EsparzaKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakProses pembuatan

  • BohongPlatform hidraulik angkat 10 meterFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

    BohongPlatform hidraulik angkat 10 meterFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

  • BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk

    BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk

  • ProuskovJembatan pengangkutan yang tetapCara meningkatkan prestasi

    ProuskovJembatan pengangkutan yang tetapCara meningkatkan prestasi

  • Prouskov8 ton jambatan naik bergerakApakah jenis dan fungsinya

    Prouskov8 ton jambatan naik bergerakApakah jenis dan fungsinya

  • ProuskovPlatform penangkapan panggung teaterBagaimana pasaran industri harus pergi?

    ProuskovPlatform penangkapan panggung teaterBagaimana pasaran industri harus pergi?

  • segera:Peringatan: Maklumat ZvolenTanda pengubah jenis keringIndustri mendapat faedah daripada sokongan dasar memberi anda ZvolenTanda pengubah jenis keringIndustri mendapat faedah daripada sokongan dasar oleh syarikat kami, perkhidmatan ZvolenTanda pengubah jenis keringIndustri mendapat faedah daripada sokongan dasar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZvolenTanda pengubah jenis keringIndustri mendapat faedah daripada sokongan dasar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZvolenTanda pengubah jenis keringIndustri mendapat faedah daripada sokongan dasar. ZvolenTanda pengubah jenis keringIndustri mendapat faedah daripada sokongan dasar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZvolenTanda pengubah jenis keringIndustri mendapat faedah daripada sokongan dasar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!