ZvecanSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara periksa sebelum digunakan

  • masa pelepasan:2022-05-07 21:13:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:69
  • Penerangan pantas:

    Zvecan,Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dal

Kandungan artikel

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar,ZvecanAdakah ada minyak dalam pengubah jenis kering, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

ZvecanPembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Al FallujahPembuat pengubah kuasa

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Development CurriculumJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning,ZvecanHarga pengubah jenis kering seri scb11, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


ZvecanSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara periksa sebelum digunakan



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

After hours of continuous trial operation with a certain load the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

ZvecanDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • AtlantaForklift boarding bridgePetikan yang stabil

    AtlantaForklift boarding bridgePetikan yang stabil

  • AtlantaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriKategori

    AtlantaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriKategori

  • AtlantaPembuat flipper automatikApa kelebihan utama

    AtlantaPembuat flipper automatikApa kelebihan utama

  • ParamariboPemulihan kabinet pengubahAnalisis keadaan semasa pengesanan cacat

    ParamariboPemulihan kabinet pengubahAnalisis keadaan semasa pengesanan cacat

  • DodhurtPlatform angkat hidraulikApa yang istimewa

    DodhurtPlatform angkat hidraulikApa yang istimewa

  • DodhurtKllimping bimbitSebab kualiti

    DodhurtKllimping bimbitSebab kualiti

  • PabianiceJambatan naik TaibianCara membaiki

    PabianiceJambatan naik TaibianCara membaiki

  • PabianicePlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaPembezaan pelbagai

    PabianicePlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaPembezaan pelbagai

  • segera:Peringatan: Maklumat ZvecanSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara periksa sebelum digunakan memberi anda ZvecanSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara periksa sebelum digunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan ZvecanSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara periksa sebelum digunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZvecanSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara periksa sebelum digunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZvecanSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara periksa sebelum digunakan. ZvecanSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara periksa sebelum digunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZvecanSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara periksa sebelum digunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!