SyzranPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakProduk baru

  • masa pelepasan:2022-05-03 20:39:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:209
  • Penerangan pantas:

    Syzran,Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar

Kandungan artikel

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Selepas ujian,SyzranTransformer transmisi kuasa, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

NampulaKebocoran minyak di flange looper

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik,SyzranPembuat pengubah jenis kering 80 KVA, menghasilkan kebocoran minyak.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


SyzranPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakProduk baru



Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat,SyzranPengubah utama kilang kuasa, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

kualiti tertinggiJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan


SyzranPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakProduk baru



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Kepastian KualitiSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Operasi pengubah tenggelam minyak

SyzranIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Pembuat pengubah jenis kering

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

AnoLiosiaMaklumat produk lain
  • Lido di RomaJembatan boarding jenis platformHarga pasaran baru peranti

    Lido di RomaJembatan boarding jenis platformHarga pasaran baru peranti

  • Lido di RomaPlatform penangkapan gaya tahapPelbagai piawai parameter

    Lido di RomaPlatform penangkapan gaya tahapPelbagai piawai parameter

  • Lido di RomaPlatform penangkapan panggung teaterPengeluaran relau letupan disambung semula selepas p

    Lido di RomaPlatform penangkapan panggung teaterPengeluaran relau letupan disambung semula selepas p

  • BalsKehilangan pengubah kuasaBagaimana pasaran berkembang pada musim bunga

    BalsKehilangan pengubah kuasaBagaimana pasaran berkembang pada musim bunga

  • FijianHarga platform hidraulik mengangkatJualan pasaran

    FijianHarga platform hidraulik mengangkatJualan pasaran

  • FijianVehicle boarding bridgeCiri penyelenggaraan

    FijianVehicle boarding bridgeCiri penyelenggaraan

  • FerraraJembatan boarding mudahApakah tujuan penting

    FerraraJembatan boarding mudahApakah tujuan penting

  • FerraraPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikSkop permohonan

    FerraraPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikSkop permohonan

  • segera:Peringatan: Maklumat SyzranPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakProduk baru memberi anda SyzranPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakProduk baru oleh syarikat kami, perkhidmatan SyzranPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakProduk baru dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SyzranPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakProduk baru, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SyzranPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakProduk baru. SyzranPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakProduk baru di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SyzranPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakProduk baru, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!